Główne cechy urządzeń GTL :

  • urządzenie przeznaczone dla samochodów ciężarowych, autobusów, naczep i przyczep,
  • obsługiwana średnica obręczy do 14″ do 24″,
  • wszystkie charakterystyczne kąty osi pojazdów ciężarowych oraz autobusów są mierzone za pomocą czujników opto-elektronicznych, specjalnych czujników o podwyższonej czujności sprzęgniętymi linkami oraz niskoenergetycznych laserów,
  • transmisja radiowa (GTL-Truck-profi),
  • dostępne wersje : GTL Truck Profi, GTL Truck Lux, GTL Truck Standard

Wyposażenie standardowe GTL-Truck – wszystkie wersje:

  • Ekrany tylne – 2 szt,
  • Obrotnice mechaniczne – 2 szt.,
  • Przedłużacze do mocowania zespołów pomiarowych l=100 mm – 2 szt.,
  • Rozpórka hamulca,
  • Blokada kierownicy,
  • Linka pomiarowa,
  • Belka kontrolna + linka pomiarowa krótka,
  • Zacisk mocujący z kompensatorem bicia 14″ – 24″ z trzema kompletami łap – 2 szt.,
  • Zacisk magnetyczny z dwoma kompletami stopek magnetycznych – 2 szt.,
  • Zestaw liniałów pomiarowych (z osprzętem),
  • Wyświetlacze zewnętrzne – 2 szt.,
  • Stojak do łap dla 8 szt.,
  • Płyty wyrównawcze pod tylne koła – 2 szt.,
  • Przewody zasilania awaryjnego – 1 kpl.,
  • Stopka magnetyczna uchwytu l = 215 mm – 6 szt.,
  • Stopka magnetyczna uchwytu l = 265 mm – 6 szt.,
  • Wspornik pionowy krótki ekranu tylnego.

Wyposażenie standardowe GTL-Truck-Profi :

  • Szafka,
  • Zespoły pomiarowe z łącznością radiową – 2 szt.,
  • Komputer z oprogramowaniem (Windows XP lub nowszy i Truck PC),
  • Drukarka kolorowa, atramentowa A4,
  • Monitor LCD,

Wyposażenie standardowe GTL-Truck-Lux :

  • Szafka,
  • Program Truck PC,

Wyposażenie standardowe GTL-Truck-Standard :

  • Stanowisko odkładcze,
  • Wyświetlacze zewnętrzne – 2 szt.,
  • Organizer górny stanowiska odkładczego,
  • Organizer dolny stanowiska odkładczego.

Parametry urządzenia GTL Truck:

Dane techniczne : Zakres pomiaru Całkowity zakres pomiaru
zbieżności połówkowej koła przedniego ? 4° ? 5′
zbieżności całkowitej kół przednich ? 8° ? 10′
zbieżności całkowitej kół tylnych ? 1°10′
kąta pochylenia koła ? 6° ? 4′
kąta wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy ? 18° ? 5′
kąta pochylenia osi sworznia zwrotnicy ? 18° ? 5′
kąta nieprostopadłości osi kół do osi symetrii ramy ? 35′

powrót