Główne cechy urządzeń GeoTest 60 :
- dla pojazdów osobowych i dostawczych do 3,5t,
- obsługiwana średnica obręczy do 14″ do 26″,
- dostępne wersje : GeoTest 60 Radio (radiowa transmisja danych, zasilanie akumulatorowe), GeoTest 60 Standard (przewodowa transmisja danych i zasilanie głowic pomiarowych),
- głowice pomiarowe wyposażone w 8 kamer CCD,
- 30000 pojazdów w bazie danych,
- możliwość łatwej aktualizacji bazy danych,
- cztery opcje wykonania kompensacji bicia koła.
Wyposażenie standardowe:
- komputer PC z oprogramowaniem i drukarką,
- pulpit,
- zespoły pomiarowe przednie,
- zespoły pomiarowe tylne,
- rozpórka hamulca,
- blokada kierownicy.
Wyposażenie opcjonalne :
- monitor LCD,
- obrotnice mechaniczne oraz najazdy,
- przedłużacze do mocowania zespołów pomiarowych,
- płyty rolkowe oraz najazdy,
- zawiesia zabezpieczające zespół pomiarowy,
- zaciski szybko mocujące Pro Clamp 12″-24″,
- zaciski uniwersalne 12″-20″.
Mierzona wartość | Dokładność pomiaru | Zakres pomiaru |
zbieżność połówkowa kół przednich | ? 2′ | ? 12° |
zbieżność całkowita kół przednich | ? 24° | |
zbieżność połówkowa kół tylnych | ? 2′ | ? 12° |
zbieżność całkowita kół tylnych | ? 24° | |
kąt pochylenia kół przednich | ? 4′ | ? 10° |
kąt pochylenia kół tylnych | ? 4′ | ? 10° |
kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy | ? 5′ | ? 18° |
kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy | ? 5′ | ? 18° |
śladowość kół | ? 5′ | ? 4° |
różnica rozstawu kół | ? 24° | |
różnica kątów skrętu kół przy skręcie o 20° | ? 10′ | ? 5° |
maksymalny kąt skrętu kół | ? 30′ | ? 60° |
przesunięcie kół przednich/tylnych | ? 2′ | ? 4° |
nierównoległość osi | ? 2 mm | ? 4° |
różnica rozstawu kół | ? 5′ |