Główne cechy urządzeń GTL :
- urządzenie przeznaczone dla samochodów ciężarowych, autobusów, naczep i przyczep,
- obsługiwana średnica obręczy do 14″ do 24″,
- wszystkie charakterystyczne kąty osi pojazdów ciężarowych oraz autobusów są mierzone za pomocą czujników opto-elektronicznych, specjalnych czujników o podwyższonej czujności sprzęgniętymi linkami oraz niskoenergetycznych laserów,
- transmisja radiowa (GTL-Truck-profi),
- dostępne wersje : GTL Truck Profi, GTL Truck Lux, GTL Truck Standard.
Wyposażenie standardowe GTL-Truck – wszystkie wersje:
- Ekrany tylne – 2 szt,
- Obrotnice mechaniczne – 2 szt.,
- Przedłużacze do mocowania zespołów pomiarowych l=100 mm – 2 szt.,
- Rozpórka hamulca,
- Blokada kierownicy,
- Linka pomiarowa,
- Belka kontrolna + linka pomiarowa krótka,
- Zacisk mocujący z kompensatorem bicia 14″ – 24″ z trzema kompletami łap – 2 szt.,
- Zacisk magnetyczny z dwoma kompletami stopek magnetycznych – 2 szt.,
- Zestaw liniałów pomiarowych (z osprzętem),
- Wyświetlacze zewnętrzne – 2 szt.,
- Stojak do łap dla 8 szt.,
- Płyty wyrównawcze pod tylne koła – 2 szt.,
- Przewody zasilania awaryjnego – 1 kpl.,
- Stopka magnetyczna uchwytu l = 215 mm – 6 szt.,
- Stopka magnetyczna uchwytu l = 265 mm – 6 szt.,
- Wspornik pionowy krótki ekranu tylnego.
Wyposażenie standardowe GTL-Truck-Profi :
- Szafka,
- Zespoły pomiarowe z łącznością radiową – 2 szt.,
- Komputer z oprogramowaniem (Windows XP lub nowszy i Truck PC),
- Drukarka kolorowa, atramentowa A4,
- Monitor LCD,
Wyposażenie standardowe GTL-Truck-Lux :
- Szafka,
- Program Truck PC,
Wyposażenie standardowe GTL-Truck-Standard :
- Stanowisko odkładcze,
- Wyświetlacze zewnętrzne – 2 szt.,
- Organizer górny stanowiska odkładczego,
- Organizer dolny stanowiska odkładczego.
Parametry urządzenia GTL Truck:
Dane techniczne : | Zakres pomiaru | Całkowity zakres pomiaru |
zbieżności połówkowej koła przedniego | ? 4° | ? 5′ |
zbieżności całkowitej kół przednich | ? 8° | ? 10′ |
zbieżności całkowitej kół tylnych | ? 1°10′ | |
kąta pochylenia koła | ? 6° | ? 4′ |
kąta wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy | ? 18° | ? 5′ |
kąta pochylenia osi sworznia zwrotnicy | ? 18° | ? 5′ |
kąta nieprostopadłości osi kół do osi symetrii ramy | ? 35′ |